Apple'ın yeni mobil işletim sistemi iOS 8'de olması beklenen özellikler, başka bahara kaldı!



Apple'ın, iOS 8 için düşündüğü bazı özellikleri iOS 8.1'e erteleyeceği bilgisi internete sızdı. Bu özelliklerin arasında bazı harita fonksiyonları da yer alıyor. Apple'ın iOS 8'i önümüzdeki ay yapılacak geliştiriciler konferansında tanıtması bekleniyor ancak sistemin kullanıcıya ulaşması sene sonunda yeni donanımlarla birlikte olacak.
İçeriden sızan bilgilere göre Apple aynı zamanda yeni OS X'i hazırladığı için elindeki kaynakların bir kısmını da bu çalışmaya ayırmış durumda. Dolayısıyla iOS 8 için başlangıçta düşünülen bazı yeteneklerin sene sonuna yetişmeyeceği kabul edilmiş durumda. iOS 8'de olması beklenen yeni özellikler arasındaysa, uygulama ön izleme, iTunes Radio, toplu taşıma araçları rehberi gibi yetenekler yer alıyor. Apple kullanıcıları ayrıca iOS 8 ile birlikte Siri'yi şarkı tanımlamak için de kullanabilecek.
iOS 8'in farklı ekran çözünürlüklerini desteklemesi de gündemde. Fakat, OS X çalışmalarının yoğunluğu nedeniyle Apple'ın iOS 8 için düşündüğü daha birçok özelliğin iOS 8.1 güncellenmesine erteleneceği tahmin ediliyor.

Apple'ın yeni mobil işletim sistemi iOS 8'de olması beklenen özellikler, başka bahara kaldı! için “41 yorum” bulunmaktadır.

  1. Umut Sertkaya7 Mayıs 2014 12:22

    Bende Discovery var bunu satacağım ve Discovery Elit alıcam sizden Elit ile ilgili paylaşım bekliyorum yarın veya bugün ama siz ne zaman uygun görürseniz..

    YanıtlaSil
  2. Burak önemli değil sizin için herşey :)

    YanıtlaSil
  3. STRATEJİ VE FPS BÖLÜMÜNE KONU İSTERİZ a:d:as:asd

    YanıtlaSil
  4. Tamam yarın hemen başlıyoruz :D

    YanıtlaSil
  5. Android konusu bekliyorum. Blogunuz çok güzel

    YanıtlaSil
  6. Can Aycan kardeşim o fikri düşünüyorduk bizde :)

    YanıtlaSil
  7. Düşünmeyin uygulayın :D Şaka bir yana artık yeni bir takipçi kazandınız o benim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok sevindim Can..Yeni bir takipçi şerefine Android konusu %75 olucak.. :D

    YanıtlaSil
  9. ios 8 çıkarsa çok iyi olur

    YanıtlaSil
  10. adem alırsın artık iphone 5s sonra ios8 kullanırsın :D

    YanıtlaSil
  11. inş kanka onada bir el atarızzz

    YanıtlaSil
  12. iphone 5s alırsan senden oyun oynarız takılırız artık :D

    YanıtlaSil
  13. Discoveryide satarsın artık :S

    YanıtlaSil
  14. bakarız kankaaa sen de sat tam olsun garıı

    YanıtlaSil
  15. Ben satarsam Discovery Elit alırım umut gibi

    YanıtlaSil
  16. aynn yaa bızım bu discovery lerde nerdeyse 3 katı o telefonnn

    YanıtlaSil
  17. Tolga mail adresini verirmisin.. Ben telefon bakıyorum bana yardımcı olursun bir bloğunuzu çok beğendim

    YanıtlaSil
  18. Aynen tolga şuraya mail adresini at seninle iletişeme geçelim

    YanıtlaSil
  19. kardesım alırsan elit alll senın ne kadar bütcn var

    YanıtlaSil
  20. Aynen adem , Serkan ve Can mail adresim ;

    tolgagokcen4@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Adem kardeşim Elit alıcam %80 galiba ama tolgaya da sorayım dedim sağol yardımın için

    YanıtlaSil
  22. Serkan Elit al bencede , tolga en sonunda attın artık ohh be :d

    YanıtlaSil
  23. Serkan Elit al ama marka olsun diyorsan maile gel orda detaylı konuşalım

    YanıtlaSil
  24. bisey degil tolgada disco var bndede biraz bekleseydık zaten elit alırdık merak etmeee

    YanıtlaSil
  25. peki o zaman sağolun elit alıcaz: D

    YanıtlaSil
  26. elit alll bencede iyi telefonn :D

    YanıtlaSil
  27. pişman olmasssınn serkan kardesımm

    YanıtlaSil
  28. Adem kendinden geçti :) Sağolun bu arada yardımlarınız için artık bloğunuzun takipçisiyim ama sizden bir isteğim olacak oyun indirme linkleri uygulama indirme linkleri falan koyun lütfen ihtiyacım oluyor hem bu sayede takipçi kazanırsınız

    YanıtlaSil
  29. Tolga bak burda Serkan çok güzel söylemiş indirme linkleri koyun uygulama oyun falan koyun yaa öyle takipçi kazanırsınız

    YanıtlaSil
  30. Peki arkadaşlar aytekine yarın söylüyorum hemen başlıyoruz istek var çünkü hem android bölümüde açarız tamam mı?

    YanıtlaSil
  31. Sizin iyiliğiniz için :) Benim başka isteğim yok olursa bildiririm

    YanıtlaSil
  32. Tamam o zaman ! Bu arada arkadaşlar isteklerinizi bloga yorum olarak belirtin

    YanıtlaSil
  33. Benimde şuan isteğim yok ama olursa hemen bildiririm :D

    YanıtlaSil